Maartje van Sleeuwen - van den Brand

Hallo, mijn naam is Maartje en woon samen in Uden met mijn man Jeroen. In juli 2017 heb ik mijn diploma voor de opleiding Sociaal Pedagogisch Hulpverlener behaald. Ik heb deze opleiding gevolgd aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In deze opleiding wordt er veel waarde gehecht aan het inzetten van creatieve hulpmiddelen in de hulpverlening om het beste uit de ander te halen. Denk o.a. aan sport en spel, muziek, drama en beeldend vormgeven. In het tweede leerjaar van deze opleiding heb ik stage gelopen bij MeMo en ben ik er nooit meer weg gegaan! MeMo is een plek vol gezelligheid waar veel verschillende mensen en mogelijkheden samenkomen. Iedereen wordt hier in zijn kracht gezet wat ik erg mooi vind! Voordat ik SPH ging doen heb ik de opleiding pedagogisch medewerker niveau 4 afgerond.
Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn en onderneem graag activiteiten met vrienden en familie.

Zorgburo Memo